Betalingen

Wij bieden een veelvoud van betalingsopties aan zodat u vanuit Nederland en Belgie altijd veilig en makkelijk online uw bestelling kan doen.

Mocht het door u bestelde artikel verkeerd zijn, beschadigd zijn of u wilt het gewoon retourneren dan kunt u vragen om een terugbetaling!

Neem dan contact met ons op en wij zullen dit netjes voor u afhandelen!

Ja, dat kan bij ons!

Voelt u zich om welke reden dan ook niet prettig bij het online betalen van uw bestelling dan kan u bij ons per factuur betalen!

Hoe werkt het?

Maak uw keuze in ons uitgebreide assortiment, zet het in een email inclusief uw gegevens en stuur deze naar ons toe en wij sturen u het factuur met de betalingsgegevens terug, deze kan u dan in eigen beheer aan ons overmaken waarna wij uw bestelling zullen verwerken!

Ons email adres: info@snoekproducts.nl

Ja, dat is geen probleem!

Stuur uw aanvraag naar (email) info@snoekproducts.nl en zet daarin uw gegevens met uw prestaties en wat u van ons verwacht als sponsor!

Wij zullen u positief of negatief binnen 2 dagen antwoord geven!

Bestellen en Verzenden

Wij verzenden onze producten binnen 1-2 werkdagen of anders aangemerkt bij het product! Doorgaans heeft u het artikel mits op voorraad en voor 15:00 uur besteld de volgende dag al in huis!

Een Pre-Order is een bestelling van producten die we niet direct leverbaar hebben, dit zijn producten die niet vaak verkocht worden, levertijd duurt dan ook langer en dit wordt aangegeven bij het product. Wij zullen u informeren zodra het binnen is om naar u te worden verzonden. Als het vaker verkocht wordt zullen wij dit artikel op voorraad nemen!

Het versturen van het pakket kost bij ons 5,95 euro binnen Nederland en 6,95 euro, dit tarief geld voor elke bestelling binnen Nederland en voor Belgie zijn de kosten 6,95 euro!

Het is versturen is al verzendkosten vrij vanaf 150 euro en geld voor zowel Nederland en Belgie!.

Ja, in beide gevallen kan dat!

Als u een bestelling bij ons geplaatst heeft en u wilt daarin iets wijzigen, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op zodat wij u daarmee passend van dienst kunnen zijn!

Als u uw bestelling wil annuleren ook dat is geen probleem, geef het dan zo snel mogelijk door voordat wij uw bestelling al hebben verzonden om zo kosten te voorkomen en voor een snelle afhandeling, natuurlijk kan u uw bestelling ook achteraf annuleren en deze dan aan ons retourneren!

Houd in beide gevallen rekening met onze verzendtijd van 1-2 werkdagen!

Het kan voorkomen dat u geen ordebevestiging heeft ontvangen en dat kan diverse oorzaken hebben!

U gebruikt bijvoorbeeld een Hotmail account, deze hebben de neiging om veel email verkeer te blokkeren of in een spam map te plaatsen, controleert u deze dus altijd even!

Storing website en dat u daarom geen bevestiging heeft ontvangen, neem dan contact met ons op en wij sturen u deze nogmaals op!

Gebruik daarom ook het liefst een normaal email adres om dit zoveel mogelijk te voorkomen, wij sturen u nooit ongewenste emails of geven deze door aan derden!

U kunt altijd een artikel retourneren, lees daarvoor goed onze verzendinformatie door!

Wij versturen naar Nederland en Belgie.

Wij hanteren geen minimum aankoop bedrag, uitzondering daarop zijn de diverse kortingsbonnen die wij uitgeven!

Overige vragen

U kunt hierover met ons in contact treden en/of direct een account aanmaken.

Naast de uitgebreide contact informatie op onze website kunt u op diverse manieren met ons in contact komen!

Via onze website: Contactformulier

Klantenservice@snoekproducts.nl

Wij proberen z.s.m. te reageren op uw vragen!

Wij hebben op dit moment geen openstaande vacatures!

Ja, wij geven diverse automatische kortingsbonnen uit, deze kunt u vrij besteden in onze web shop!

Je hebt geen Snoek Products-account nodig om een bestelling te kunnen plaatsen. Echter bied zo’n account je tal van voordelen:

◾je hoeft je persoonlijke gegevens niet telkens in te vullen bij iedere nieuwe bestelling op snoekproducts.nl

◾je kunt artikelen in je winkelmandje plaatsen en later je bestelling afmaken, op zowel je mobiele telefoon als op de desktop

◾je kunt de status van je bestelling bekijken

Volg de volgende stappen om een Snoek Products-account aan te maken.

1. Ga naar ‘Mijn Account’ bovenin de website

2. Vul je persoonlijke gegevens en gewenste wachtwoord in

3. Klik op ‘verder’.

4. Je bent nu geregistreerd en je ontvangt hiervan een bevestiging per e-mail.

Je wijzigt je gegevens door naar ‘Mijn Account’ te gaan, pas je gegevens aan en klik op verder.

Snoek Products respecteert de privacy van de bezoekers van haar website en draagt er zorg voor dat je gegevens vertrouwelijk worden behandeld en niet gedeeld word aan derden. Wil je meer weten, lees dan ons privacy beleid